Zadzwoń do nas! Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania - tel. (52) 345 33 03

SHARK cz. 3 – mobilna aplikacja SPW

//SHARK cz. 3 – mobilna aplikacja SPW

SHARK cz. 3 – mobilna aplikacja SPW

2019-06-07T15:23:50+02:007 czerwca 2019|

To już obiecana trzecia – a zarazem na pewno nie ostatnia – odsłona naszego nowego dziecka, które niedawno (3 czerwca) przeszło kolejną aktualizację. Kto z Państwa zainstalował aplikację wcześniej na pewno dostrzeże zmiany. Jednak dziś nie o bieżących aktualizacjach co planach na przyszłość i naszej propozycji współpracy w „programowaniu” gier zabaw i scenariuszy.

Aplikacja została bowiem tak zaprojektowana aby umożliwić jej stały rozwój. Dzięki temu możliwe jest dodawanie do niej kolejnych elementów np. nowych scenariuszy, gier i zabaw – niezależnie od już istniejących.

Jest to rozwiązanie bardzo praktyczne, dzięki niemu główną i najważniejszą zaletą aplikacji mobilnej SHARK jest możliwość jej stałej rozbudowy i zwiększania atrakcyjności treningu pamięci realizowanego, zarówno podczas zajęć stacjonarnych, jak i w roli zadań domowych, pozwalających na indywidualizację pracy kursantów.

Aplikacja ma na celu nie tylko uatrakcyjnienie zajęć, ale też zwiększenie ich efektywności. Zadania zlecane przez trenera mogą być spersonalizowane względem treningu grupowego – uczeń na polecenie trenera dodatkowo ćwiczy te umiejętności, z którymi ma największy problem, niwelując braki i dysproporcje w umiejętności zapamiętywania i skupiania się, względem grupy, w której pracuje na spotkaniach stacjonarnych.

Jak wspomnieliśmy w poprzednim newsleterze obecnie tworzymy i testujemy dostępne scenariusze tak, aby w maksymalnym stopniu spełniały potrzeby i wymagania zarówno Trenerów jak i ich kursantów. Zachęcamy tym samym wszystkich Trenerów poza pobraniem i testowaniem aplikacji dla własnych potrzeb do przekazywania uwag, sugestii i pomysłów na jak najlepsze wykorzystanie nowego narzędzia.

Jak zapewne zauważyliście na naszej głównej stronie www.spw.pl znajduje się, w lewym menu, link do opisu aplikacji wraz z możliwością podglądu bieżącej toplisty zawierającej wyniki najlepszych graczy, wejściem na własny profil i możliwością jego edycji. Także zachęcamy do odwiedzin tego miejsca, którego screen i bezpośredni link zamieszczamy poniżej.



Trenerom wyrażającym chęć zaangażowania i współpracy nad projektem umożliwimy stworzenie swojego autorskiego scenariusza. Wasi kursanci zdecydowanie chętniej podejmą wyzwanie wiedząc, że ich Trener jest autorem Ćwiczeń w aplikacji mobilnej, które zostały przygotowana specjalnie dla nich.

Co więcej, jest to również wspaniały sposób na wygenerowanie wyjątkowej rywalizacji miedzy wszystkimi uczestnikami jednego trenera. Można prowadzić rankingi oraz nagradzać za najlepsze wyniki w danym miesiącu albo całym roku szkolnym.